Emojilər ilə İfadənizi Zənginləşdirin: Ən Yeni və Populyar Emojilərin Siyahısı
Emojilər yazışmalarımızın ayrılmaz hissəsinə çevrilib. Hətta o qədər çox istifadə edirik ki, bəzən yazışmalarda emoji istifadə etməyi unutduqda qarşı tərəfin yanlış anlamasına gətirib çıxara bilir. Bu, özünü nəinki dostlarınızla münasibətə, hətta müştəri əlaqələrinə də təsir edir. Bloqda emojilərin önəmindən, biznes mühitində istifadə qaydalarından yazmışıq. Bu dəfə xüsusilə, emoji istifadəsində arxa planda yatan məqamları önə çıxarmağa çalışacağıq.
Artıq 90-ci illərin sonunda bu işarələrin istifadəsi daha geniş auditoriyaya çatır və Yaponiyada fərqli istiqamətlərə inteqrasiyaya edilməyə başlanılır. Texnologiya inkişaf etdikcə, emojilər də fərqli formalarda sayı artır.
emojilər
Emojilərdən niyə istifadə etməliyik sualına cavabımız yəqin ki, ilk bu olacaq: Hisslərimizi daha yaxşı ifadə edir. Onlayn kommunikasiyada hissləri düzgün şəkildə ötürmək əlbəttə ki, ən vacib amillərdən biridir. Hətta emojiləri görərkən o ifadə qarşı tərəfdəki şəxsə və ya markaya adaptasiya edilir. Burada çatdırmaq istədiyimiz əlavə məqamlar da var. Məsələyə fərqli baxış bucağından baxıb digər arqumentlərə nəzər salsaq:
Bəzən paylaşımların hər cümləsindən sonra emoji görə bilərsiniz. Çox vaxt auditoriyanı qıcıqlandıran məqamlardan biri məhz bu olur. Ona görə də, emojilərin 4-dən çox istifadə edilməsi məsləhət görülmür. Bu, həm sizin, həm də brendinizin dəsti-xəttini korlaya bilər.
İstər markanız, istər də şəxsi brendinq üçün daim istifadə etdiyiniz emojilərin olması müsbət haldır. Sosial şəbəkələrin bir çoxunda, İos və Androidin elə özündə də, üz cizgilərinizi qeyd etməklə özünüzə uyğun avatar hazırlaya bilərsiniz. Hazırda bəzi səhifələr, Yutub kanalları bu istiqamətdə irəliləyir. İzlədiyimiz amma üzünü görmədiyiniz şəxslər yəqin ki, kifayət qədərdir.
Qeyd etmək lazımdır ki, istifadəçilər vatsapdakı mesajlara məhdud sayda emoji vasitəsilə reaksiya bildirə bilirdilər. Belə ki, onlar üçün 6 reaksiya emojisi aktivdir. Bir çox messencerdə olduğu kimi, vatsapda da bu və ya digər mesaja reaksiya bildirmək üçün seçilmiş mesaja klikləyib bir neçə saniyə saxlamaq lazımdır. Bu halda istifadəçiyə reaksiya üçün nəzərdə tutulmuş emojilərin siyahısı açılır. Emojilərin yanında isə "+" işarəsi var. İstifadəçi həmin işarəyə klikləməklə emojilər siyahısına yenilərini əlavə edə bilir.
emojilər və onların mənası
emojilər və klaviatura
emojilər və duyğular
emojilər və insanlar
emojilər və heyvanlar
emojilər və təbiət
emojilər və yemək
emojilər və içki
emojilər və səyahət
emojilər və yerlər
emojilər və fəaliyyət
emojilər və obyektlər
emojilər və rəmzlər
emojilər və bayraqlar
emojilər və unicode
emojiləri necə istifadə etmək olar
emojiləri necə kopyalayıb yapışdırmaq olar
emojiləri necə yaratmaq olar
emojiləri necə daxil etmək olar
emojiləri necə dönüşdürmək olar
emojilərin tarixi nədir
emojilərin mühümliyi nədir
emojilərin türklüyü nümunlari nelerdir
emojilere nasıl tepki vermek gerekir
emojilerle nasıl iletişim kurulur
en popüler emoji hangisidir
en yeni emoji hangisidir
en komik emoji hangisidir
en sevimli emoji hangisidir
en üzücü emoji hangisidir
emoji testi nasıl yapılır
emoji bulmaca nasıl çözülür
emoji oyunu nasıl oynanır
emoji sanatı nasıl yapılır
emoji hikayesi nasıl yazılır
emoji ile mesajlaşmak nasıl bir şeydir
emoji ile duyguları ifade etmek nasıl bir şeydir
emoji ile kişiliği analiz etmek nasıl bir şeydir
emoji ile mizah yapmak nasıl bir şeydir
emoji ile flört etmek nasıl bir şeydir
emoji kullanmanın avantajları nelerdir
emoji kullanmanın dezavantajları nelerdir
emoji kullanmanın kuralları nelerdir
emoji kullanmanın etiketi nelerdir
emoji kullanmanın psikolojisi nelerdir
İstifadə etdiyimi bilirəm? başlıqda, amma həqiqətən nəzərdə tutdum? Şəxsən mən emojilərin istifadəsində satılmıram (ifadələrin qrafik təsvirləri). İşgüzar ünsiyyət sahəsində, mətn mesajları qısayolları ilə səsləndirmə arasında bir yerdə emojilər tapıram. Şəxsən mən, həqiqətən, kinayəli bir Facebook şərhinin sonunda bunları istifadə etməyi sevirəm, sadəcə şəxsin üzümə yumruq vurmalarını istəmədiyimi bildirmək üçün. ?
Siqnaldan gələn bu infoqrafik bir çox istifadə nümunəsini nəzərdən keçirir. Bud Light, Saturday Night Live, Burger King, Domino's, McDonald's və Taco Bell emojiləri marketinq rabitələrinə daxil etdi. Və işləyir! Emoji effektiv reklamlar, sənaye standartından 20 qat daha yüksək tıklama dərəcələri yaradır
Said Ercan qeyd edir ki, uşaqlar getdikcə gerçək həyatdan uzaqlaşırlar. Uşaqlar artıq gülməyi emojilər kimi edirlər. Emoji kimi üzülür, emoji kimi gülür... Əslində duyğusuz, robotlaşmış bir nəslə doğru gedirik".
Emoji Yapon mənşəli bir ifadəyə bənzər bir piktoqramdır. Onlarla əhval-ruhiyyəni, yerləri, əşyaları, yeməyi, heyvanları göstərirlər. Rəmzlər psixikada arxaik bir səviyyədə təsir yaratdığına görə təsirləri də şüursuzdur. İfadə bir emoji ilə eyni deyil. emojilərdən
Günümüzdə daim yenilənən müxtəlif emojilər var. Təkcə 2018-ci ildə 2666 emoji var idi. Emojilər vasitəsilə olan marketinq korporativ reklam kampaniyalarına inteqrasiya edən ünsiyyət və marketinq strategiyaları ilə əlaqəlidir. Bu kampaniyalar WhatsApp kimi sosial şəbəkələrdə iş üçün istifadə olunur.
Bununla belə, bizdə müxtəlif növ və dizaynlarda emojilər var, ona görə də müxtəlif zövqümüzə ən uyğun olan proqramı seçmək üçün genişdir. Bu janrda səbirli olmalısınız, çünki alətlər məhduddur və təkmilləşdirmə üçün çox yer var.
"WhatsApp Android" tətbiqinə daxil edilən yeni emojilərdən hələlik beta proqramını istifadə edən istifadəçilər faydalana biləcək. Yeni emojilərin qısa müddət içərisində bütün "Android" platformasında istifadəyə təqdim edilməsi gözlənilir.
lent.az-ın BBC-yə istinadən verdiyi xəbərə görə, "Google" komandası yeni üz ifadəsi simvollarının qadınların dünyadakı rolunu daha yaxşı əks etdirəcəyinə və gənc qadınları gücləndirəcəyinə ümid etdiyini bildirib. Onlar "The New York Times" qəzetində çıxan "Emoji feminizmi" adlı yazıdan ilham aldıqlarını deyiblər. Məqalənin müəllifi Emi Batçer (Amy Butsher) yazıb: "Mənim üçün maraqlıdır, peşəsində yüksələn professional qadınlar, vəkillər, mühasiblər hanı? Niyə emojilərdə onlar yoxdur? Bəs cərrah? Bizə yeni nəsil Amerika qadınlarının artıq azlıq olmadığı və evlərdə çörək qazanan çoxluğa çevrildiyi deyilir. Bəs hanı onlar?"
Hazırlanan yeni emojilər arasında həkimləri, elm adamlarını, işgüzar qadınları ifadə edən simvollar var. Emojilər texnologiya, inşaat, kənd təsərrüfatı, qida sənayesində çalışan qadınları da əhatə edir. Bütün emojilərin fərqli platformalarda istifadə üçün "Uncode" tərəfindən təsdiqlənməsi tələb olunur.